סרבלים הטובים ביותר למעבר הקיץ לסתיו

February 17, 2023 0 Comments

האם אתה חובב סרבלים? בזמן שאנו מחכים לעונת הסתיו בעוד כמה שבועות, בואו ננצל את השבועות האחרונים של הקיץ והטמפרטורה ג’רזי נבחרת קטר בכדורגל החמה יותר על ידי חיבוק הספיחים הטובים ביותר שלנו למעבר הקיץ לסתיו. סרבלים הם מעבר לקיץ נהדר לסתיו ואני אוהב את הצמד ההדפס של Farmrio. השרוולים הארוכים הופכים אותו לחתיכת מעבר נהדרת ללבוש מכיוון שאני יכול בקלות להפשיל את השרוולים עכשיו כשהטמפרטורה עדיין חמה או לתת לשרוולים שלי למטה כאשר הטמפרטורה הקרירה מגיעה. זה בהחלט קטע נהדר ומהנה ללבוש עכשיו ומעבר.
היום אני משתף כמה מהסינוקים הטובים ביותר ללבוש עכשיו ומעבר לכלול צמד רב הדפסים המועדף עלי הנוכחי שנמצא כעת במכירה. אני מוצא שקדשות סרבלות מאוד נוחות וקלות ללבוש וסגנון. מבחינתי, אני תמיד בוחר את סרבלותי ובסרבלים שלי כשאני לא יכול להחליט מה ללבוש או כשאני זקוק לתלבושת מהירה ועם זאת אלגנטית כדי ללבוש ולצאת לדרך. אם אתה עוקב אחריי באינסטגרם, כנראה שראית כאן מבט של הסרבל וגם בסיפור ה- IG שלי. לבשתי את זה כל כך הרבה דרכים שונות כולל עם הדירות הלבנות, המשאבות והנעלי הספורט האלה. אתה לא צריך ללבוש את זה עם עקבים אם אתה לא ילדה עקבים. עבורי עקבים הם המגיעים שלי כשאני רוצה להלביש את הסרבל שלי לדייט או בחוץ עם חברים.
טיפים למעבר מקיץ לסתיו עם סרבלים
לכו על זוג שרוול ארוך: עם סרבל שרוול ארוך, תוכלו לעבור בקלות לנפילה. ג’רזי נבחרת סנגל בכדורגל בעוד שמזג האוויר עדיין חם, אתה יכול להפשיל את השרוולים; אך ככל שהטמפרטורה מתחילה להשתנות, אתה יכול לאפשר לשרוולים.
זוג עם ז’קט: בשבילי זה רגיל ז’קט ג’ינס או בלייזר
עבור סרבלים ללא שרוולים, אתה יכול לשכב את זה עם סוודרים וקרדיגנים
הוסף את מגפי הקרסול האהובים עליך

מה אני לובש
סרבל סרבל של Farmrio במכירה כאן, הרבה יותר מ- Farmrio כאן // gianvito rossi משאבות ישנות, נסה את זה כאן/כאן // תיק ג’רזי קרוז אזול Leatherology C/O כאן // Mac Lady Danger כאן // מעריץ שרשראות כאן // עגילים כאן

< >

סרבלים הטובים ביותר ללבוש עכשיו ומעבר

< >

אתה יכול גם ליהנות:

חיוני ארון בגדים שאתה צריך עכשיו

צבעי אביב אני נלהב לנסות …

הרבה שמלת קיץ רצויה ללבוש …

איך להיראות אלגנטי ועם זאת נוח

היכנס לדעת.

הירשם עם כתובת הדוא”ל שלך כדי לקבל חדשות ועדכונים.

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

הירשם

תודה שנרשמת!

Leave a Reply

Your email address will not be published.