מגמות אופנה לשנת 2016 שישלטו על הארונות השנה

November 17, 2022 0 Comments

עם כניסתו של 2016, הרבה מגמות אופנה חדשות צצו. על פי מומחי אופנה, השנה הצבעים עלו קוורץ וסרניטי יהיו שני הצבעים הכי אופנתיים. ישנם כמה מגמות אופנה אחרות שייתפסו לאורך כל השנה כשאנחנו נכנסים לחודשים החגיגיים. כאשר אנרקאליס עושה יציאה, שחור חוזר לכס המלוכה, פאייטים כולם מתכוונים למגמה השנה וכמה מגמות אופנה אתניות שהיו מיועדות לרוק השנה, 2016 מתכוונות להיות שנה מרגשת.
[קרא גם: מגמות איפור לשנת 2016]

בתחילת השנה, בתצוגות אופנה שונות שחקנים ודוגמניות כבר החלו לעזור לנו לארוג את סיפורי השטח שלנו. נודר לחיות את השנה בנימה מסוגננת, 2016 ראויה להתקבל בברכה במפץ אופנתי. מבט על מגמות האופנה של 2015 שהפכו אותו לגדול יכול בהחלט לעזור לכם להבין כיצד הם יתפתחו ויגיחו בשנת 2016 עם טוויסט ווגוויש מסוגנן! משם אנו עומדים, תחזית מגמות האופנה של 2016 מספרות לנו שמגמות האופנה של 2015 יתגברו וטובות יותר בשנת 2016.
מקור: אופנה.
אנו הולכים להביא לך את מגמות האופנה המובילות שיפסלו את הארונות בשנת 2016. כאן הרשימה המשולבת באופן מקיף של מגמות האופנה האחרונות 2016:
1. כתפיים חשופות
מגמה אחת שכולה להגדיר את תרשימי האופנה Ablaze היא טרנד הכתפיים החשופות. הוציאו את הכתפיים האלה כי השנה הכל קשור להשוויץ על הכתפיים המושלמות שלך. מצולמים על כמה מבנות התעשייה האופנתיות האהובות עלינו בתצוגות אופנה, צלליות מחוץ לכתפיים הופכות תלבושות מושלמות של יום ולילה. בין אם זה החלק העליון הלבן והלא-כתף שלך עם המכנסיים המותניים הגבוהים שלך, שרוולי כובע צבעוניים מוצקים עם חצאית האורך שלך, צוואר הלטר חמוד לחלקו עם הג’ינס, צמרות צוואר הכף או שמלת צוואר סירה לבנה , מגמת הכתפיים החשופה עוסקת בניסוי המראה שלך באביב הקרוב.

[קרא גם: אופנת נשים בסגנון איטלקי]
מקור: WordPress.com2. טרנד של Ath-Lisure עם עקבים
ATH-LIESURE מייצג אתלטי + פנאי. עבור אלה שלא ידעו, הוא מונח המשמש לתיאור הקואליציה של אהבת בגדי הספורט וסגנון הרחוב, השילוב הלפני אחרון של כושר ואופנה. מה עוד! יש קו זעיר של תחכום הנוגע למגמת האופנה המזדמנת הזו 2016.

[SC: בינוני]
2016 היא השנה למגמת ה- Ath-Lisure עם עקבים. יהיה זה העקבים הצבעוניים העדינים עם מכנסיים רחבים (קראו נוחים) או המשאבות הפשוטות והעקבים הכוכבים המשלימים את מכנסי הזיעה הספורטיביים או את לבוש מכנסי המסלול. המפתח עם ללבוש Ath-Lisure והמראה השיקי הספורטיבי המושלם הוא לשמור על זה פשוט. מגמה זו אינה מיועדת לאנשים שמאוהבים בנעלי הסגנון המורחבים והגרנדיוזיים ביותר.

מקור: Pinterest.com3. נעלי ספורט ונעלי ג’רזי אינטר מילאנו להחליק עם כל דבר!
נעלי ספורט עם שמלות משמרת ושיחה עם בלייזרים הם משהו שצריך להשגיח עליו בשנת 2016. באופן כללי, שילוב שנחשב כמו שמן ומים, ג’רזי אברטון אנשים קודמים היו חושבים שאופנה ונוחות מעולם לא היו אפשריים יחד. אבל היום התרחיש התהפך. נעלי ספורט והחלקה מתווספות לרשימת Staples בארונות בגדים. היום אתה יכול לזווג את נעלי הספורט שלך עם חצאית עיפרון באורך הברך הגבוה, מחלקה-על-סניף עם חלק עליון יבול ומכנסיים רופפים, להחליק על גבי ג’ינס אורך קרסול יחד עם בלייזר או נעלי ספורט/ סליקים אפילו עם השמלות שלך ויהיה לך טוב ללכת. הנוחות עם ג’רזי מונטריי האופנה היא המנטרה כאן.
[קרא גם: רעיונות תלבושות אביב לשנת 2016 לנשים]

מקור: Pinterest.com6. עגילי הצהרה – מובנים וגרפיים
מגמות השתכרות אחרונות על השטיח האדום ורמפה הראו לנו כי ימי הרווחים הקטנים והמינימליסטיים ממוספרים כעת. 2016 אמורה לאמץ את הדרמה הגבוהה של הרווחים המובנים והגרפיים. המעצבים המובילים הביאו זוגות הצהרות על המסלול, בין אם מדובר בסטים פיסוליים מגניבים ברוזי אסולין, ארוכת שרשרת ארוכה מקושרת באלכסנדר וואנג, תכשיטים באורך כתף בגוצ’י, גדילים באוסקר דה לה רנטה וזוגי כסף אדי באמיליו פוצ’י. מה עוד! הרבה פוסטים בתמונות במדיה החברתית השנה ראו רווחי הצהרה על הנושאים שלהם.
מקור: Fofforleisers.com שם שיש לך את כל הפרטים, צא לעלות על האש.

Leave a Reply

Your email address will not be published.