כיצד לעצב מכנסי עור עכשיו

February 6, 2023 0 Comments

< >

קנו את המראה

במצב שלא שמתם לב, עור הוא דפוס ג’רזי נבחרת איראן בכדורגל משמעותי כרגע כולל מכנסי עור, מעילים, שמלות, צמרות, מכנסיים קצרים, אם נזכיר כמה כמו שהם ממש כאן כדי להישאר העונה. מכנסי עור הם משמרת סתיו ענקית כמו גם ניתן להשתמש בהם מעבר כעת. לכן, אם אתה תוהה בדיוק איך לעצב מכנסי עור עכשיו שהוא קר יותר, אל תסתכל רחוק יותר מכיוון שכיסיתי ג’רזי בנפיקה ליסבון אותך. ראשית, הרשו לי לשאול אותך, האם אתה מחפש שיטות להיראות טרנדיות וגם ללא מאמץ בזמן השימוש במכנסיים קצרים בעור שלך עכשיו? אם התגובה שלך היא כן, אז אתה במקום הנכון. יש כל כך הרבה שיטות לסגנון מכנסי עור בסגנון בהתאם למצב מזג האוויר או בעונה. לעונת סתיו/חורף, המראה של היום ממש על המסלול. ככל שהטמפרטורות ממשיכות לרדת, קשה יותר לחשוף את הרגליים בזמן השימוש במכנסיים קצרים כמו גם זהים בדיוק על מכנסי עור וזו הסיבה שתמיד יש לי זוג מגפיים מצוינים לעונה. אחת השיטות המועדפות עלי על מכנסי עור בסגנון סטייל כעת היא על ידי זיווג זה עם בלייזר מובנה מעל חולצה או סוודר נשי, מגפיים גבוהים בברך או אפילו מגפי קרסול עם גרביונים.
נ.ב. בדוק את סרטון ה- YouTube הנוכחי שלי כדי לראות את המראה הזה כמו גם מושגי לבוש סתיו אחרים שתוכלו ללבוש עכשיו.

< >

< >

איך לסגנון מכנסי עור עכשיו
ישנם דברים פשוטים שאתה דרישה לעצב את מכנסי העור שלך בעונה זו; עם זאת לפני שתתחיל להאמין בדיוק כיצד לעצב מכנסי עור, וודא שאתה מגלה את מכנסי העור המושלמים עבורך. אני מעריץ משמעותי של מכנסי עור בעלי מותניים גבוהים, וזו הסיבה שקניתי את הצמד השחור הזה ממנגו כמו גם זוג בז ‘מאברקרומבי כמו גם פיץ’.
זוג עם מגפיים גבוהים בברך: כולם זקוקים לזוג מעולה של מגפיים גבוהים בברך לפחות שחור כמו גם חום. ניתן לזווג מגפיים גבוהים בברך עם מכנסי העור שלך כדי למנוע ממך לחסוך את הרגליים במזג האוויר הקריר.
שכבה עם קרדיגן: קרדיגן משמעותיות גם בעונה זו. אתה יכול לזווג את מכנסי העור שלך עם קרדיגן קצוץ בלבד או לשכב קרדיגן ארוך מעל חולצה או חולצה.
הוסף בלייזר: למראה ג’רזי מונטריי מותאם, הוסף בלייזר. בין אם מדובר בלייזר בצבע אחיד או בלייזר הדפס, זה כמוך. כרגע, אני מעדיף להדפיס בלייזרים להוסיף דמות למראה.
אביזרים עם כובע: אני מבין ששרתי שבחים על שימוש בכובע כמו גם זה לא נעצר בקרוב. לכובעים יש שיטה להעלות את המראה הקל ביותר ולהפוך אותו לשיק. אם לא בחרת בכובע מצוין, אני מציע את חוסר כובעי הצבעים האלה. מותג אחד נוסף של כובעים שאני אוהב הוא ג’אנסה לאונה, עם זאת הם יותר בצד היקר יותר.

אתה יכול גם ליהנות:

דפוסי אופנה מרגשים להביט בשנת 2022

שמלת הנצנצים הטובה ביותר לשנה החדשה …

מושגי לבוש לסילבסטר ל …

איך ללבוש ג’ינס בקיץ הקרוב

היכנס לדעת.

הירשם עם כתובת הדוא”ל שלך כדי לקבל חדשות כמו גם עדכונים.

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם פרטי

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

שם משפחה

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

כתובת דוא”ל

הירשם

תודה שנרשמת!

Leave a Reply

Your email address will not be published.