האם אתה יכול להכין פעוטות רומפרס בבית?

February 4, 2023 0 Comments

ילדים צומחים כל כך מהר וזה הזמן של חייהם כאשר הם זקוקים לבגדים חדשים שוב ושוב. חשבו על כמה רומפס תינוקות בגודל שונה שכל פעוט זקוק לו בזמן התבגרות. מה האמהות החכמות ביותר עושות?

אמהות חכמות פשוט קניות דפוס רומפר לתינוקות והיוו בגדים לילדים משלהם בבית. מי שיודע לתפור, לחסוך כסף על ידי הכנת בגדי ילדיהם בבית. להלן היתרונות של תפירה בגדי תינוקות ופעוטות בבית:

תחסוך כסף

מראה ייחודי לילדיכם

דפוסי תפירה מגיעים בגדלים שונים כך שכשילדים מגדלים את הבגדים שלהם אתה יכול להכין חדשים בגודל גדול יותר

מעוניין? הנה הדרך הפשוטה ביותר להתחיל (בהנחה שיש לך מכונת ג’רזי נבחרת קוסטה ריקה בכדורגל תפירה). אה ואל תדאג אם אין לך חווית תפירה … חנות תבניות תפירה שאנו ממליצים מעניקה מדריכים שלב אחר שלב, כך שאפילו מתחילים שלמים יצליחו להכין בגדי ילדיהם. הנה תוכנית השלושה שלבים שעליכם לקחת אם תרצו לתפור בגדי ילדים …

ראשית: קנו דפוס תפירה של PDF

בקר בדפוסי אוטר תפירה חנות דפוסי תפירה וקנה את הדפוסים של הילדים והפעוטות לבחירתך. יש להם כל מיני עיצובים שונים וזה עולה רק כמה דולרים כדי להשיג אחד מהם. מה שתקבל יהיה קובץ PDF שתוכלו להדפיס בבית עם הוראות מפורטות כיצד להכין את חתיכת הבגדים שתרצו.

דפוסי אוטר היא חנות דפוסי תפירה חדשה ומהנה שמוכרת דפוסי ילדים עם שתי אפשרויות קצבת תפר. מה, אתה לא יודע לתפור? אל תדאגי – פשוט תן להוראות דפוס ה- PDF שלהם לבצע את העבודה בשבילך! דפוסי תפירה להדפסה מושלמים כאשר אתה זקוק למעט עזרה בפרויקט DIY שלך.

דפוסי אוטר מדריכי תפירה שלב אחר שלב הם הדבר הפשוט ביותר לעקוב אחריו. גם אם מעולם לא הכנת בגדים בחיים שלך … אתה עדיין תוכל לעקוב אחר ההוראות ולהכין בגדים משלך לילדים שלך.

ואז: רכוש בדים שאתה אוהב

חפש באינטרנט את הבדים שבחרת. קחו בחשבון שלכל דפוס יהיה סוג הבד המומלץ שלהם, אך תוכלו לבחור את כל הצבעים וההדפסים כך שהעולם הוא הצדפה שלכם. אם אתה כמוני, תבלה קצת על זה כי זה המקום בו היצירתיות נכנסת פנימה. אני אוהבת לבחור מכל הצבעים וההדפסים המהממים הזמינים ברשת.

סוף סוף: תפור את ילדיך משלך

כאשר הבדים שלך מגיעים, פשוט הדפיס את התבנית, חתוך אותו ותפור אותו יחד. כמה זה היה פשוט? רוב הבגדים של הילדים כמו למשל – דפוס תפירה של טנקים של טנקים רומפר לוקח רק כמה שעות להכנה. אה והחלק הכי טוב ביצירת בגדי ילדיכם? אתה יכול להכין כפולות, גדלים שונים ולהפוך אותם מכל בד שתרצה. שוב ושוב!

נסה את חובב התפירה הפנימית שלך ולראות איזה סוג של סגנונות חדשים אתה יכול להביא לאופנת התינוק והפעוטות שלך!

ראה גם

אופנה, חנות וסגנון
תיקים טבעוניים נויראנקה משיקים קולקציה חדשה: הכל קשור לנשיות ומותרות

זקוק לרעיונות לבגדי ילדים נוספים?

בקר בבלוג בגדי ילדים של דפוס Otter היום ומצא דפוסי בגדי ילדים, מגמות אופנה לילדים וטיפים לתפירה.

הם הופכים את התפירה עם התבניות שלהם לבריזה! תיהנו מתפירה של חצאיות, סווטשירטים, מכנסיים, שמלות ג’רזי ראסינג קלוב ואפילו דברים כמו פורחים.

דפוסי תפירה שונים לתינוקות, פעוטות וילדים

לא רק שאתה יכול להכין רומפרים של תינוקות בבית … יש אמהות גם מכירות חצאיות, סווטשירטים, מכנסיים, שמלות ואפילו דברים כמו פורחים. חשבו על כל סוג של דפוסי תפירה לכל סוג של צרכי ביגוד לילדים. אתה יכול לתפור הכל בבית והחנות הטובה ביותר ג’רזי ווסטהאם יונייטד ברשת לדפוסי תפירה היא בהחלט דפוסי אוטר.

יש להם הוראות מפורטות מאוד לכל מוצר, מה שהופך את הבגדים שלהם באמצעות התבניות שלהם גם אם מעולם לא ניסית לתפור לפני כן. אלה שניסו דפוסי תפירה שונים מסכימים … דפוסי לוטרה יש את ההוראות הקלות ביותר והמוצר המפורט ביותר שיש באינטרנט! אל תיקח את המילה שלנו על זה, נסה זאת בעצמך.

Leave a Reply

Your email address will not be published.